piątek, 3 maja 2013

granatowy szal z moheru












Mój był na 82 oczka, motyw ma 10 oczek:
1 rząd - n, p, n, 2\, 5p, 2/
3 rząd - n, 3p, n, 2\, 3p, 2/
5 rząd - n, 2/, n, p, n, 2\, n, 2\, p, 2/
7 rząd - n, 2/, n, 3p, n, 2\, n, 3x
9 rząd - 2\, 5p, 2/, n, p, n
11 rząd - 2\, 3p, 2/, n, 3p, n
13 rząd - 2\, p, 2/, n, 2/, n, p, n, 2\, n
15 rząd - 3x, n, 2/, n, 3p, n, 2\, n
rzędy parzyste same lewe oczka
n - narzut
p - oczko prawe
2\ - 2 oczka razem pochylone na lewo
2/ - 2 oczka razem pochylone na prawo
3x - 3 oczka razem
5p - pięć oczek prawych
3p - 3 oczka prawe

7 komentarzy:

  1. Kurcze, do mnie bardziej schematy przemawiają... Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można narysować schemat, jak chcesz to Ci narysuję ale najwcześniej w poniedziałek

      Usuń
    2. Nie ma potrzeby :) To co napisałaś jest czytelne :)

      Usuń
  2. 3 razem po prostu przerabiasz na raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat przerabiałam 3 na raz żeby taki grubszy węzełek wyszedł

      Usuń
  3. Ktoś tutaj bloga zaniedbuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi, zapomniałam o nim. Pozdrawiam i ja

    OdpowiedzUsuń